lørdag den 13. oktober 2007

Uddrag fra en messenger samtale

VI er nogen der er lidt kedelige, f.eks. brugte Winnie og jeg fodboldkampen her til aften til at chatte lidt på messenger.....

Det sjove er at man lærer sgu noget om sig selv nogen gange.... vi fandt f.eks. ud af at vi IKKE er rodehoveder - vi bruger bare vores kræfter de forkerte steder....

Katja siger: Lidt sjovt - for ser man f.eks. på vores respektive forældres køkkener så forstår man hvorfor vores trang til oprydning er forskellig....
Winnie siger:
ok
Katja siger:
Sagt pænt er mine forældre nogle svin (og det synes begge deres børn) og Jans forældres køkken er altid pinligt rent selv når der laves mad
Winnie siger:
hi hi.. det lyder bekendt
Katja siger:
Og det kan jo give lidt kontroverser selv om jeg ikke når mine forældre til sokkeholderne
Winnie siger:
jojo.. det er da også skide irriterende..
Winnie siger:
men han kan da så prise sig lykkelig for at han ikke bor her
Katja siger:
Ja at man ikke kan finde plads til at stille noget ..... men det er bare fordi man ikke er kreativ nok
Winnie siger:
det kan være
Katja siger:
Kreativitet er at stille gammel opvask ind i ovnen og brusekabinen (som var i køkkenet dengang - vi snakker altså 10-12 år tilbage) når man skal rydde op i køkkenet HURTIGT
Winnie siger:
hihi.. og tøj tilbage i skabet, i en bunke og under sengetæppet
Katja siger:
JEPS er også kendt fænomen hos mig... ikke hos Jan forstås
Winnie siger:
jeg havde engang en kærste der var fra jylland, han havde ryddet op i min lejlighed (jo den trængte) samme aften var han på vej hjem til ry igen
Winnie siger:
han havde ryddet op mens jeg var på arbejde..
Katja siger:
WOW...................
Winnie siger:
Det gør man ikke ustraffet..
Katja siger:
Nej det kunne jeg forestille mig.....
Katja siger:
Jeg bliver dog irriteret over at Jan efter 7 år stadigvæk ikke har fattet systemet i mit klædeskab
Winnie siger:
har du ligefrem et system..
Katja siger:
Ja kortærmede T-shirts i en bunke, langærmede i en anden og toppe i en sidste bunke
Winnie siger:
ahhh sådan.. også her..
Katja siger:
Ja og er det svært???? Nej vel?
Winnie siger:
ikke særligt... asger lægger tøjet sammen i pølser synes hans kone der bedst kan lide det helt fladt, så jeg bliver altid lidt anspndt når han vil hjælpe..
Katja siger:
Så er jeg heldigere stillet - men han har opgivet at hjælpe med Dictes tshirts for jeg folder dem altid om når jeg får fingrene i dem.... Og forresten så vil jeg også helst selv lægge håndklæder sammen - det kan god ske at min mor ikke er den mest ordentlige i et køkken - men hun kan sørme lægge håndklæder sammen, så det ser ordentlig ud.
Katja siger:
Okay OCD
Winnie siger:
lidt.. men sådan har jeg det også..
Katja siger:
Så måske vi bare putter alt vores ordentlig hed ind i sammenlægning af tøj
Winnie siger:
det er det vi gør!!
Katja siger:
Hvilket Jan jo synes er skørt - for det er jo et sted man ikke ser det - i modsætning til køkkenbordet
Katja siger:
Okay - det vidste Jan ikke om sin kone - han er rystet.....

Ingen kommentarer: