onsdag den 30. januar 2008

Fornemmelse for tid


Da jeg var yngre syntes jeg altid at skiferien var alt alt alt for kort. Jeg nåede jo slet ikke at løbe nok på ski førend ferien var slut og vi skulle hjem. Oftest var det sådan at jeg de første par dage tænkte: Der er laaaaaang tid til vi skal hjem, og pludselig var halvdelen af ferien gået og der blev færre og færre dage tilbage til vi skulle hjem igen.


I år var det faktisk helt anderledes. Efter 2 dage følte jeg at vi havde været afsted i en uge, og jeg havde næsten ikke behov for at løbe mere på ski...... WRONG...... jeg ville rigtig gerne have løbet mere på ski, men tror at jeg tog min manglende fysiske form i betragtning og accepterede at kroppen alligevel ikke ville kunne klare 6 timers skiløb om dagen.


Og når man nu har et barn på 3 år og 4 måneder med - så er ting bare ikke som de var før man fik barn. Men hold op hvor er det bare fedt at få lov til at se sit barn blive bedre og bedre på ski (tjek Dictes blog for billeder og videoer).

Efter vi er kommet hjem er Jan for alvor hooked - han vil afsted igen, aller helst inden sæsonen er slut. Så lige nu går vi og undersøger mulighederne

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Oh ja det kan jeg godt forstå. Vi vil også afsted igen, bare tre-fire dage. Men nu skal vi til Frankrig i Påsken og så er der jo en rund fødselsdag til maj, så vi har ikke rigtig råd.
Til næste år tager vi både en weekend og en uge.