tirsdag den 31. juli 2007

Mon jeg så kommer i form

Tog lige 45 minutter på crosstraineren her til aften.

I morgen tager jeg en 1 time med Ditte Overgaard det er jo min fridag - og jeg har besluttet at fremover må være det være det jeg blandt andet skal bruge de to dage på.

Det har jo hele tiden været meningen at det var tid til mig, de to ugentlige fridage - og dermed også tid til at jeg kom i form - og nu må det være.
Dicte fylder snart 3 og jeg fylder en god str. 44 ud, jeg er lige så stor som da hun var 6 måneder og holdt op med at amme - og det gider jeg ikke resten af mit liv.

Og jeg elsker det.... hader dog at skulle i bad om aftenen.... hader generelt bare at skulle i bad ;)

Måske jeg snart skulle tage et karbad. Men det bliver ikke i morgen..... jeg skal på Harry Potter jagt.

Ingen kommentarer: