søndag den 19. august 2007

Beachvolley..... jeg bliver sur......

Skulle vel egentlig være lykkelig på sportens vegne. Sad lige på www.beachvolley.dk og læste højt for Jan hvem der havde vundet DM i år.

Mens jeg gør det starter søndagssporten så deres indslag om selv samme emne....

Og de skifter så til Amager strand hvor de viser lidt fra Pigernes DM finale. Vældig okay - og så er det filmen knækker for mig, for der bliver intet vist fra herrernes finale, kun den kvindelige vært der sidder og fortæller hvem der vandt (Teis Corneliussen fra min gamle klub var den ene i vinderparret). Hvorfor ser vi ikke noget fra den kamp???

Har det mon noget at gøre med at det er mænd der sidder bagved og bestemmer og der er kun et vist antal minutter og hvad vil de helst se???? Lækre dame bagdele i små bikini trusser eller høje mænd i surfer shorts????

Ja jeg synes det giver sig selv......


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja jeg ved da godt hvad jeg helst vil se, men kan de ikke lave regler om at mændene skal være i bar overkrop???

Dictesmor sagde ...

Ja - det kunne være en idé....
Men sjovt nok bliver det heller ikke vedtaget...

Dictesmor sagde ...

Så lige tv2 sporten her til morgen.
Der må være kvinder i den redaktion.... Det var nemlig kun fra mændenes finale der var billeder ;)