torsdag den 30. august 2007

Thormod....

Jeg ved ikke hvilke associationer du får til det navn.
Jeg ved dog godt hvilke associationer jeg får..... og det er IKKE de bedste.

Vi har jo lige solgt vores lejlighed og i forbindelse med det salg skulle vi have anmeldt de ændringer der i forbindelse med ombygningen af vores køkken har været.

I maj måned tog jeg første gang kontakt til det VVS firma der havde foretaget al VVS arbejdet.
De fortalte godt nok at firmaet var blevet solgt siden 2004, hvor vi brugte det, men hvis jeg faxede regningerne så skulle de da nok klare den sag.

Jeg faxer dem 2 gange, og så ringer jeg ET UTAL af gange. Endelig får jeg beskeden at anmeldelsen er lavet og sendt af sted. Vi er vel nu efterhånden lige omkring 1 juli altså omkring salgsdatoen. Lettet er jeg, altså lige indtil køber (som også er vores gode venner) ringer til Frederiksberg Forsyningsvæsen og får at vide at der ikke foreligger nogen anmeldelse.

Jeg har så forsøgt at få fat i en fra firmaet der kunne give mig en forklaring.

I dag fik jeg så forklaringen.....

Da det er et nyt/andet firma (på trods af at firmaet har samme navn og telefon nr. som det gamle firma) end det der udførte arbejdet, Ja så kunne de da ikke bare sådan lave anmeldelsen.... Hvorfor f*nden sagde ham jeg talte med tidligere så at det var gjort???

Tjah det kunne han ikke forklare.

Men de er da villige til - mod betaling forståes - at lave en anmeldelse for mig.

Jeg har da indset at det bliver vi nødt til - altså betale os fra at et andet VVS firma laver en anmeldelse for os, men det irriterer mig at vi nu har spildt 4 måneder fordi jeg bliver fejlinformeret fra starten af.

Og ja VVS firmaet hedder Thormod Larsens Eftf. J.B.C. VVS

Ingen kommentarer: