fredag den 7. september 2007

Jeg hader at løbe

Jeg hader rent faktisk at løbe - men samtidig har jeg indset at det nok er den bedste måde at få skik på den krop der har lidt total overlast efter Dicte blev født.

Så selv om min faste løbemakker (hæhæ vældig fast vi har løbet en gang sammen) måtte melde forfald, da hendes forældre havde sparket dem ud af hjemmet med en besked om at de ville passe ungerne (sådan en siger man vel ikke nej til?), så kom jeg faktisk ud og løbe her til aften, det have jeg faktisk ikke troet om mig selv.

Det blev slet ikke til samme længde på turen som forleden - men det blev alligevel til 5 km - og det er jeg ret stolt over.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der ville nok komme mere skik på den ved styrketræning af en slags, men konditionstræning er også vigtig for kredsløbet ;-)
Det bliver nok ikke lettere med den indstilling. Se det istedet som noget du gør for dig selv, alene-tid.

Dictesmor sagde ...

Du har nok ret i at en reel opstramning nok er hurtigere med styrketræning, men for mig hører det hele sammen - nemlig at få konditionen på plads og måske tabe mig lidt, og af den vej fornemme at der bliver strammet lidt op.

Bare rolig, jeg er sikker på at jeg med tiden får et bedre forhold til det... måske sådan en slags had kærlighedsforhold ;))

Og ja - det er faktisk suverænt med noget alenetid