mandag den 5. november 2007

Faren ved at have to biler.....

I fredags skulle jeg til pigekomsammen på arbejdet.
Min tjans var at tage chips og dip med.

Keine problem.... jeg havde en afspadseringsdag så jeg var ude og købe chips i lange baner og lidt cola til om aftenen - jeg skulle jo køre bil..... Jeg lader det hele ligge i bilen så jeg ikke glemmer det.

klokken 18 siger jeg farvel til mand og barn, og tager Jans bil - det er jo den gratis. Lige efter Værløse tænker jeg: Håber ikke min cola ligger omme bagved og bliver varm.... Og nej det gør den ikke for den ligger i den anden bil sammen med chips'ne

Så er det bare om at køre mod Sengeløse. I Sengeløse bruger jeg så TomTom til at finde en dagligbrugs - og jeg får købt en ny forsyning chips og aftenen er reddet.

Det betyder så at vi for tiden har flere poser chips liggende, og det er jo farligt - de råber jo på at blive spist ;)

Ingen kommentarer: