torsdag den 15. november 2007

Åhhhhh jeg elsker det.....

Efter at jeg selv skal betale min benzin (har haft firmabil med betalt benzin siden jeg fik kørekort - dvs. siden 1999 :)) så betyder det selvfølgelig lidt mere hvad der står på standeren når tanken skal fyldes op.

I dag begyndte lampen så og lyse, og jeg håbede meget at mine to faste "lavpris" tankstationer var med mig i dag... Og sørme så.

Forbi den første der reklamerede med 9,09 pr liter, men jeg havde is i maven og fik lov til at tanke 45 liter til 8,95 kr pr liter....

Så har jeg det godt resten af dagen.......

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du lyder nøjagtig som manden herhjemme. SUK hvor jeg ikke forstår det, måske fordi jeg ikke tanker så tit ;-)

Anonym sagde ...

Billig benzin er den, der kører bedst.

http://benzinpriser.dk