fredag den 2. november 2007

Tur til Lanzarote

Ja jeg har jo lært at man ikke bør annoncere på sin blog at nu tager man på ferie, for tænk hvis nu en eller anden suspekt person læste med og vidste at nu var casa del Dictesmor tomt de næste 8 dage. Og jeg er sådan en total freak på sådan et område, så jeg lader selvfølgelig være ;)

Nå men vi har været en uge i sydens sol..... HOLD OP DET VAR FEDT.........


Det var 7 dages daseferie, intet stress og jag, intet andet end: Lad os tage en svømmetur.... nej jeg gider ikke hoppe i pølen nu - skal lige have lidt mere varme.



Hotellet var helt suværent, opfyldte alle vores krav og børn er intet problem.

Dicte nød vist varmen og at der ikke var nogle restriktioner på badningen, dog skulle hun lige lære på den hårde måde at hun ikke kan svømme uden badevinger endnu.....

Den første aften var helt suveræn, sidde ude på sin altan i shorts og soltop og læse en bog mens man nød en kold fadøl eller var det en Pina Colada??? Jeg husker det ikke - men lækkert var det i hvertfald ;) Alt det man savnede ved den danske sommer fik vi og mere til.




Vi fik ikke set en hujende fis af øen, da vi ikke gad leje en bil - var lidt usikre på autostols niveauet *S*, og det var jo også for Dictes skyld at vi tog derned - og Dicte var vild med at bade, hvis nogen skulle være i tvivl.






Vi er nu i et vildt dilemma - for hvordan skal vi få råd til både en skiferie og en efterårsbadeferie hvert år????? Det må vi tygge lidt mere på - men det var nok ikke sidste gang vi tog på sådan en tur.


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uha ja problemet ved at tage af sted er at mere vil ha mere....

Anonym sagde ...

ja vi har ikke været på ferie ja siden sidst vi var på La Santa i dec 05 så vi sidder også og overvejer hvad vi skal.. så fik jeg lige en mail fra en veninde som afsluttede med denne sætning: Fredag tager vi til La Santa.... vi var sammen med dem da vi var dernede.... øv øv måtte lige ind og tjekke hvornår der var ledigt og jeg tog gerne afsted længere end sidst og gerne både jul og nytår... hvis min mor også gad tge med ... gider sku ikke resten af fam. til jul.... men der var ikke lige noget vi kunne bruge så vi må se tiden an hvornår vi kommer fsted... tror det ville være godt for Allan specielt


Men ja velkommen hjem

Winnie