lørdag den 10. november 2007

Ynkelig som en mand????

Jeg har nu siden tirsdag været sat ud af spillet, af noget så "simpelt" som en mave infektion (eller hvad det nu er..... svaret kommer i næste uge).....

I dag lå jeg så på sofaen (igen igen) og havde meget ondt af mig selv.
Jeg sagde: " jeg ved godt at jeg er lidt ynkelig"
Jan svarede: " Nej ...... du er meget ynkelig - man kunne næsten kalde dig for en mand"

Den tænkte jeg så lidt over .... og svarede så: Det er fordi jeg har så meget tiltro til dine evner til at holde styr på det hele, selv om jeg lægger mig syg...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja Allan melder sig også på holdet... opkast og diare... udover det diare han har fået af lykkepillerne... har ikke spist i flere dage og har total mavekramper... håber ikke jeg eller ungerne får en tur...

God bedring

Winnie